صندلی داغ

   

سلام 

اطلاعاتی راجب خودم براتون گذاشتم  

قوانین صندلی داغ:

  1. سوالات باید درمورد شخص پاسخ دهنده باشه نه افراد دیگه
  2. سوالاتی که مطرح میشه نباید حرمت افراد و حریم خصوصی اشخاص رو نقض کنه
  3. سوالات نباید به صورت جنگ و جدل یا انتقام یا دوئل یا مسخره کردن یا کشمکش و ...باشه
  4. کاربران فقط مجاز به پرسیدن سوالات خودشون هستن و اظهار نظر درمورد گفته ها یا تفسیر جواب های مهمان صندلی مجاز نیست
  5. مهمان صندلی مجازه هرجور که دوست داره (طنز یا کنایه یا رک و پوست کنده) به سوالات جواب بده اما جواب ها بهتره با واقعیت هم خوانی داشته باشه
  6. اگر مهمان صندلی داغ به مدت ۴۸ ساعت به صندلی سر نزد تاپیک قفل میشه

تذکر مهم: از بحث و پیگیری سوالات دیگران به شدت خودداری کنید. کاربر فقط حق پرسش و مهمان فقط حق پاسخگویی داره. اینکه چرا فلانی این سوال رو پرسید به خودش مربوطه.

در صورت مشاهده تخلف از قوانین نظر حذف میشه یا پست به حالت تعلیق درمیاد. 

سوالی بود در خدمتم ؟ فقط قوانین یادت نره هااااااااا 

هدی حمیدی- کارشناسی بهداشت عمومی 90- متولد 9/12/1370- متولد مشهد-  

دوست دارم از فشارهای روحی دور باشم. زندگی خانوادگی را دوست دارم و سرشار از امید و رؤیا هستم. جذاب ، بسیارمهربان ، عاشق زیبایی ، عاشق سفر به نقاط غیرمعمول ، خستگی ناپذیر ، غیرقابل پیش بینی ، درستکار و فردی ام که می توانم تحت تأثیر قرار بگیرم اما نه هنگامی که در تنگنا باشم. حس ششم خوبی دارم و عاشق خنداندن دیگران ام.

حساس-بسیار باریک بین و دقیق-سخت رؤیایی -احساساتی 

علاوه بر اینکه مد روز و تحصیل کرده ام!! خودمو گم نکردم و فارق ازسرگرمی های الکی تو زندگی دنبال پیشرفتم.!! 

عاشق حشرات و جوندگان ، شنا هستم ....

چیز دیگه ای یادم نمیاد


نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام هدی خانوم به نظر من خودتو بیشتر از اون چیری که هستی جلوه دادی

نظرت مهم نیس

سید پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.bojnord1400.blogfa.com/

http://www.bojnord1400.blogfa.com/

سلام روح لطیف واحساس پاکتون ستودنی است الهی تاقیامت زنده باشید.ازاین که مطالب وبلاگم تونسته رضایت شماروبرآورده کنه خوشحالم .راجع به خاطرات دانشجویی بیشتربنویسیدخیلی طرفدارداره

چشم
ترم پیش واس نماز صبح طبق روال همیشه یکی از بچه ها ازخواب بیدارشد تا بقیه روهم واس نماز بیدار کنه اما...
با در بسته مواجه شد (در اتاقمونو از پشت قفل کرده بودند)
بعد از کلی تماس به بچه های دیگه بالاخره تونستیم یکی رو بیدار کنیم تا در اتاق رو باز کنه خلاصه بعد از نماز خوابیدیم ولی چند دقیقه بعدش زلزله اومد ... فکرشو بکنین اگ ما واس نماز بیدار نمی شدیم چی میشد....
ما که فهمیدیم کار کی بود ولی بعضی ها نزاشتن که ما از حق خودمون دفاع کنیم ولی اون دنیا حالشونو میگیریم

موش سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام.
تا حالا کسی رو واقعا دوست داشتین ؟ بهش رسیدین؟
کسی شما رو دوست داره ؟
الان با کسی هستین ؟
چند تا داداش دارین ؟
چند تا ابجی دارین ؟
واس ارشد هم قصد تحصیل دارین ؟
فکر میکنی میتونی ی نفر رو خوشبخت کنی ؟

سلام به سوالای کاملا شخصی جواب نمیدم.2تا داداش4تا آبجی آره حتما که قصد ادامه تحصیل دارم

n.a.d.e.r جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

1.اخرین باری که گریه کردی کی بود؟وچرا؟
2.نظرت در مورد بجنورد؟و مردمش؟
3.دانشکدتو توصیف کن.
4.بدترین سوتیت؟
5.یه خاطره از دوران تحصیل؟
6.دروغ هم میگی یا نه؟
7.یه ارزو؟
8.چی بیشتر از همه ناراحتت میکنه؟

1- یادم نمیاد (وقتی گریه میکنم صورتم از 2متری داد میزنه) 2- شهر کوچیک و خیابونهای یک طرفه و بن بست وکلا مزخرف-خانومهای افاده ایی و مردای چشم چرون.3- بیشتر شبیه دبیرستان . اسمشو نمیشه گذاشت دانشکده - (از شانس ماست دیگ) 4- چن روز پیش رفتم سراغ یکی از استادها رو بگیرم بجای اینکه بگم فلانی هستن گفتم فلانی وجود دارند؟ البته سریع بعدش درست کردم-کلا خدای سوتی ام5- یه بار تو عمرم از طرف مدرسه با بچه هارفته بودیم تظاهرات روز دانش آموز ،آب سرد کن که دیدیم از خوشحالی دویدیم سمتش منم چادر داشتم افتادم (عاقبت به زور چادر سر کردن دیگه)6- دروغ واس شوخی کردن آره، زیاد بچه های کلاسمونو سرکار گذاشتم و بعدش بهشون خندیدم (البته ازشون عذر میخوام) 7- به همه آرزوهام برسم 8-کسی دلمو بشکنه

سید دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ق.ظ http://www.bojnord1400.blogfa.com/

http://www.bojnord1400.blogfa.com/
سلام الهی تاقیامت زنده باشید

وهاب جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ

خانم تحصیلکرده: فارغ درسته نه فارق !!!!!!!!

میخواستم ببینم کی میفهمه خخخخخخخخخ

n.a.d.e.r جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

به به صندلی داغ چه شود...من برم لیست سوال تهیه کنم.

کوروش جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

جالبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد